matildabagge.blogg.se

Mitt liv & min vardag

Bakning

Publicerad 2014-05-01 18:16:03 i Allmänt,

Känner ni någon som vill ha en supergod tårta till födelsedagen, snygga cupcakes till tjejfesten eller varför inte ge bort en present till någon du bryr dig om så skriv ett mail till mig med vad du skulle vilja ha för något så tar jag kontakt med dig och ger ett förslag. 
[email protected]
 
Ha det gott så länge så lägger jag upp bilder så småningom med mina verk. 
 
Bildkälla: http://www.slojd-detaljer.se/vad-vill-du-skapa/bakning

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda Vinnie Bagge

Jag bor i Växjö tillsammans med min kille Gustav. Jag älskar att baka, laga mat och skriva texter och artiklar. Vill ni så följ med här i min vardag och gillar ni vad ni ser så ge feedback eller tvärtom. Vi ses online!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela